  • 1. Data: 2019-09-06 10:47:22
    Temat: Próbowała wwieźć w bagażniku lidera Obywateli RP na teren Sejmu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/polityka/462560-nasz-news-grzyw
    na-za-pucz-dla-bylej-poslanki-nowoczesnej

    Posłanka Joanna Mihułka, primo voto Schmidt ma zapłacić 1500 złotych
    grzywny za to, że w lipcu 2018 roku próbował wwieźć na teren Sejmu Pawła
    Kasprzaka, szefa Obywateli RP - ustali portal wPolityce.pl. Taki wyrok
    wydał 28 sierpnia Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia.

    CZYTAJ TAKŻE:Paranoja! Posłanka Schmidt wwiozła w bagażniku na teren
    Sejmu dwie osoby. Informację potwierdziła Kancelaria Sejmu

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:Poznaliśmy w końcu program politycznej paczki Ryszarda
    Petru! Internauci proponują nazwę: ,,Bagażnik Plus". Zobacz MEMY!

    Postępowanie w sprawie prowokacji posłanki prowadzono na wniosek Komendy
    Stołecznej Policji. W lipcu 2018 roku posłanka próbowała ,,przemycić" w
    bagażniku swojego samochodu dwóch członków Obywateli RP. Chodzi o Pawła
    Kasprzaka oraz Wojciecha Kinasiewicza. Akcja wyszła jednak na jaw, zaś
    posłanka Schmidt (obecnie Mihułka) nie kwapiła się na przesłuchania, na
    które wezwania dostarczali jej policjanci

    Czynności w powyższej sprawie były realizowane przez policjantów z
    Wydziału Ruchu Drogowego KSP. Policjanci kilkukrotnie dostarczali
    wezwanie, jednak osoba nie zgłosiła się na przesłuchanie. Przypominam,
    że wcześniej skierowano wniosek o udzielenie pomocy prawnej w zakresie
    uzyskania zezwolenia na ściganie posłanki do Komendy Głównej Policji w
    związku z popełnionym przez nią wykroczeniem. Ostatecznie trafił on do
    Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej. Po wykonaniu wszelkich
    możliwych czynności materiały tej sprawy zostały przekazane do Sądu
    Rejonowego m.st. Warszawy.

    - poinformował nasz portal nadkom. Sylwester Marczak, Rzecznik prasowy
    Komendy Stołecznej Policji.

    Sąd nie mia wątpliwości, że posłanka dopuściła się wykroczenia. Wyrok
    nakazowy nie jest prawomocny.

    Sąd Rejonowy dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie wyrokiem
    nakazowym z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie V W 3249/19 obwinioną
    Joannę M. uznał za winną popełnienia zarzucanego jej czynu, stanowiącego
    wykroczenie z art. 97 k.w. i wymierzył jej karę 1500 (jeden tysiąc
    pięćset) złotych grzywny, nadto zasądził od Joanny M. na rzecz Skarbu
    Państwa kwotę 70 (siedemdziesiąt) złotych tytułem zryczałtowanych
    wydatków oraz kwotę 150 (sto pięćdziesiąt) złotych tytułem opłaty. Wyrok
    nie jest prawomocny. W dniu 04.09.2019 r. obrońca obwinionej złożył
    sprzeciw od tego wyroku.

    - czytamy w informacji przesłanej naszemu portalowi przez sekcję prasową
    Sądu Okręgowego w Warszawie.

    Poprosiliśmy posłankę Joannę Mihułkę o komentarz w sprawie wyroku. Nie
    udało nam się z nią jednak skontaktować. Wyrok warszawskiego sądu to
    ostatni, wstydliwy akord w politycznej historii tej polityk, w obecnej
    kadencji Sejmu. Ryszard Petru ogłosił w lipcu, że wycofuje się z życia
    politycznego.

    WB

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-09-06 12:21:44
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-06 o 10:47, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-09-06 13:41:00
    Temat: Re: Posłanka próbowała wwieźć w bagażniku lidera Obywateli RP na teren Sejmu [nieprawomocny wyrok w trybie nakazowym]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <u...@d...invalid> pisze:
    > W dniu 2019-09-06 o 10:47, u2 pisze:
    >
    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    *TY* tej prasówki nie chcesz?

    Akurat ta prasówka jest jako tako na temat grupy PRAWO:
    * jest nieprawomocny wyrok w trybie nakazowym (zaocznym?)
    * jest posłanka która unika zeznawania (prawnie/bezprawnie)
    * jest ściganie przestępstwa/wykroczenia posłanki z KW97
    (Naruszenie przepisów o ruchu drogowym) choć moim zdaniem powinno to
    podpadać coś pod "naruszenie *ochrony* Sejmu" i dla mnie bardzo
    interesującą prawno-politycznie jest unikanie tej linii oskarżenia

    Kto za PiSem może być adwokatem strony jak to totalna opozycja, jej
    posłowie i posłanki mają prawo w dupie.
    Kto za PO może być adwokatem strony że PiS "z naciąganiem prawa"
    zablokował przewożonym osobom dostęp do Sejmu, że ściganie posłanki
    na podstawie prawa o ruchu drogowym jest kolejnym "ledwo przyzwoitym"
    naciągnięciem prawa przy tym dystansie na jakim nastąpił przewóz.

    Jak dla mnie "wyrok może budzić wątpliwości" ale 1_500 grzywny dla
    posłanki to średni i sensowny ukłon w stronę zasady "Dura lex, sed lex"
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dura_lex,_sed_lex

    Tylko że znając życie dyskusja błyskawicznie zejdzie na praktycznie
    tylko politykę zamiast jak wypadałoby na tej grupie
    na politykę *pod SOLIDNYM płaszczykiem prawa* :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-09-06 14:12:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 06 Sep 2019 13:41:00 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Akurat ta prasówka jest jako tako na temat grupy PRAWO:

    Skoro tak twierdzi Rodzina Ziobrano, to nie wypada dyskutować, a nawet jest
    to niewskazane, bo jeszcze Radzik tego nigdy nie zapomni; jako człowiek i
    jako sędzia.

    3500,sedzia-radzik-o-oskarzeniach-ws-afery-piebiaka-
    tego-wam-nigdy.html#a=363&c=159&s=BoxNewsMT

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-09-06 14:19:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.09.2019 o 14:12, tracz pisze:
    > adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl
    >
    > "Znam ja ich wszystkich, same łajdaki. Całe miasto takie: łajdak na łajdaku
    > jedzie i łajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porządny człowiek:
    > prokurator, ale i ten - prawdę mówiąc - świnia"
    > Nikołaj Gogol

    widać jakie kacapskie wzorce tracz powiela:))))))))

    --
    I love love