  • Data: 2006-06-11 12:29:30
    Temat: Re: Posiadanie nagrywarki-wiezienie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński wrote:

    > Ja nie oceniam, od tego są odpowiednie instytucje.

    Odpowiedz: czy wg. ciebie ściąganie muzyki z internetu inaczej niż
    poprzez słuchanie internetowego radia czy używanie tego jamendo to
    łamanie prawa?

    > Nie wszyscy mają odtwarzacze DVD.

    Odtwarzacze DVD można tanio kupić w każdym sklepie.

    Łącza zapewniające stabilną transmisję strumieniową to nieco trudniejszy
    do zdobycia towar (takie słowo może znasz: inftrastruktura; ma to pewien
    związek z tym problemem).