  • Data: 2006-06-11 14:12:55
    Temat: Re: Posiadanie nagrywarki-wiezienie?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński napisał(a):

    > Andrzej, ja naprawdę nie mam pojęcia, jak wygląda całe to prawo.
    >
    > Po prostu sam staram się nie robić tego, co uważam za nieetyczne
    > i cały czas mam nadzieję, że moje postępowanie jest zgodne z obecnie
    > panującym prawem, jakiekolwiek by ono nie było.

    sciaganie muzyki z internetu o ile nie rozpowszechniasz, w przypadkach w
    ktorych nie jest rozpowszechniona przez osoby uprawnione jest
    'zlodziejstwem' ale zgodnym z prawem.

    P.

    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".
    Też masz pytanie do naszych expertów? >> cafe.love-office.com <<