  • Data: 2006-06-09 15:20:22
    Temat: Re: Posiadanie nagrywarki-wiezienie?
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):
    > Ciii... bo wprowadza zezwolenia na posiadanie nagrywarek po udowodnieniu
    > zasadnosci ich uzytkowania ;-)

    A co, miałbyś problem z wykazaniem zasadności użytkowania nagrywarki?
    Bo ja nie bardzo. Nagrywam sobie np. na płytki ciekawe programy
    z telewizji (wolno mi - dozwolony użytek własny). Nagrywam na DVD
    własne nagrania i zdjęcia z wycieczek. Archiwizuję na płytach
    istotne dane, materiały potrzebne mi do wykonywania zamówionych
    dzieł, oraz wykonuję kopie zapasowe. To wszystko jest legalne
    i uzasadnia potrzebę wykorzystania nagrywarki.

    Pozdrawiam,
    Gerard