eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-06 14:01:23
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Zauważyłeś że czym krótszy nick tym głupszy dyskutant? Ciekawa
    > prawidłowość.

    Zapamiętałeś że broniącego Dreyfussa oskarżono za JEDNO zdanie z
    długiego artykułu? Jak dla mnie ty z siebie robisz publicznie
    głupca ignorowaniem sensownego podejścia do ekonomiki oskarżania.
    Z "wykładu" przedskoczka Jażdżewskiego zapewne da się wyłuskać kilka
    "perełek" znacznie łatwiejszych _i prostszych_ do uzyskania skazania niż
    za całość, może nawet te które podał "z".

    Zresztą sprawa się zapewne dupnie na kwestii wolności akademickich.
    Tyle że potem _wewnętrzni_ UW cenzorzy będą mieli bardzo pod górkę
    jako wrogowie wolności wypowiedzi w ramach akademickiej dyskusji,
    wrogowie _gorsi_ niż ziobrotura. Nie trzeba osiągnąć formalnie
    deklarowanego celu by coś+ osiągnąć.

    --
    A. Filip