  • 11. Data: 2010-04-01 17:15:59
    Temat: Re: Pornografia na www
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 1 Kwi, 18:04, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Moze zacznijmy od tego: A co to jest pornografia? Prosze definicje
    > prawna :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Dla uproszczenia mam własną definicję. Stosunek płciowy i genitalia
    ukazane na tyle dokładnie że może służyć celom edukacyjnym to
    pornografia, ale masowanie damskiego krocza w bieliźnie czy lizanie
    piersi już nią nie będzie. Tak czy owak, wolę zakładać że wszystko co
    - mam nadzieję - będę robił, będzie pornografią, bo dywagacje pt
    "sutek zajmuje 27% ekranu, trzeba zmniejszyć do 23" to już nie na moją
    głowę :)

  • 12. Data: 2010-04-01 18:37:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    W opisanej przez Ciebie sytuacji trzeba za każdym razem analizować sytuację
    względu prawa państwa, gdzie sprawca działa. Natomiast miejsce fizycznego
    położenia serwera w zasadzie nie ma znaczenia o ile tylko nie da się
    dowieść, że jego właściciel świadomie przechowuje na serwerze zabronione
    treści.

  • 13. Data: 2010-04-01 18:53:40
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    > Jesteś pewien tego co piszesz?? Np. seks z nieletnim/nią mimo, że w
    > wynajętym lokum jest tak samo niezgodny z prawem jak we własnej sypialni.
    > Więc nie możesz "robić to na co mam ochotę.

    Zwłaszcza polecam "PS" w pierwszym poście, to powinno dużo wyjaśnić.

    Pisałeś o dzieciach, a te wg prawa to co innego niz nieletni.

  • 14. Data: 2010-04-01 19:02:37
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 1 Kwi, 19:37, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "miodu" <o...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:7db4bf9c-12e9-4b70-8906-81f9095c6c8a@g28g2000
    yqh.googlegroups.com...

    > W opisanej przez Ciebie sytuacji trzeba za ka dym razem analizowa sytuacj
    > wzgl du prawa pa stwa, gdzie sprawca dzia a. Natomiast miejsce fizycznego
    > po o enia serwera w zasadzie nie ma znaczenia o ile tylko nie da si
    > dowie , e jego w a ciciel wiadomie przechowuje na serwerze zabronione
    > tre ci.

    Czy tylko mi sie nie wyswietlaja polskie znaki?

    Wracajac do dyskusji - jak wiadomo sa dziesiatki tysiecy stron z
    pornografia i ogolnie trescia, przed ktora ostrzega stosowny
    komunikat. Jak one maja to kwestie rozwiazana, orientujesz sie moze?

    Darek638 - nie czepiajmy sie, piszac "dzieci" mialem na mysli osoby
    ktore nie ukonczyly 18 roku zycia. To jest bezpieczna granica, zarowno
    dla mnie, dla dziewczyn jak i dla klienta. Tylko takie podejscie mnie
    interesuje.

  • 15. Data: 2010-04-02 15:46:30
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "miodu" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > ktore nie ukonczyly 18 roku zycia. To jest bezpieczna granica, zarowno
    > dla mnie, dla dziewczyn jak i dla klienta. Tylko takie podejscie mnie
    Jak wczesniej juz Ci napisano musi to byc zgodne z prawami poszczegolnych
    krajow gdzie sie odbywaja poszcegolne etapy.
    A to ze wydaje Ci sie ze mozesz robic co Ci sie podoba to nie do konca tak.
    Kilka lat temu np. w Tajlandii aresztowano bodajze brytyjczyka a potem zdaje
    sie deportowano go (upieklo mu sie). Za produkcje porno w pokoju hotelowym.
    I wcale nie mial zamiaru go rozprowadzac w Tajlandii.

    Co do samych serwerow to tez generalnie powinnies sprawdzic lokalne prawo
    tam gdzie masz serwer.
    Najbardziej liberalne prawo jest w holandii (np. leaseweb), w niemczech tez
    mozesz sobie generalnie trzymac byle by nie bylo stron niemieckojezycznych
    czy tam w domenie .de (nie pamietam dokladnie jak to bylo, ale oni maja
    jakies zwalone prawo ze nawet cycka nie mozna pokazac przed zaplaceniem
    karta/zweryfikowaniem poprawnym wieku).
    USA tez jest ok. A to najwiekszy rynek wiec dobrze tam miec serwery. Ale
    musisz miec strony zgodne z USC 2257 i dla wlasnego dobra radze Ci zebys
    mial nawet jak nie robisz do USA :) (pisemne umowy, kopie dokumentow
    tozsamosci modelek/modeli). Sam USC2257 dodatkowo wymusza informacje na
    stronie o osobie odpowiedzialnej za przechowywanie dokumentow.

  • 16. Data: 2010-04-02 17:30:15
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Jesteś pewien tego co piszesz?? Np. seks z nieletnim/nią mimo, że w
    > wynajętym lokum jest tak samo niezgodny z prawem jak we własnej sypialni.
    > Więc nie możesz "robić to na co mam ochotę"

    A Ty jesteś pewny? Jeżeli nieletnia skończyła 15 lat, to seks jest
    całkowicie legalny...

    Pozdro Przemek

  • 17. Data: 2010-04-02 17:48:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek Lipski pisze:
    > A Ty jesteś pewny? Jeżeli nieletnia skończyła 15 lat, to seks jest
    > całkowicie legalny...

    Zależy w jakim kraju :)
    W niektórych nawet jak ma mniej w innych odwrotnie

    http://www.edukacja-seksualna.com/?p=48

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 18. Data: 2010-04-03 10:11:40
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Kwi, 16:46, "marecki" <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > tozsamosci modelek/modeli). Sam USC2257 dodatkowo wymusza informacje na
    > stronie o osobie odpowiedzialnej za przechowywanie dokumentow.

    Dzięki wielkie, właśnie tego typu informacji potrzebowałem. Wesołych
    Świąt... bez pornografii :)