    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Date: Sun, 4 Oct 2009 19:23:53 +0100

    > i święte prawo napisania w świadectwie, że pracownik został zwolniony za
    > rażące naruszenie obowiązków.

    Jakich? Pracownik nie mogl naruszyc obowiazkow bo sie zwolnil!

    > To robi świetne wrażenie na kolejnym pracodawcy - świadomość, że
    > potencjalny pracownik może się wypiąć kiedy będzie akurat najbardziej
    > potrzebny.

    Pracodawca musi wiec o pracownika dbac. I tyle.
    Moze zachecic pracownika wyzsza pensja... jest mnostwo sposobow, ale nikt
    nie mzoe zmusic drugiego czlowieka do postepowania wg. jego widzi mi sie.
    Chyba ze druga strona ma o soboie niskie zdanie is ie godzi na traktowanie
    jak przydupasa.
    Kazdy swoj honor powinien miec.

    > A jak się dziewczyna tak przejmuje tą pracą to znaczy, że nowej, lepszej
    > tak od ręki nie znajdzie.

    Serio, a co to jest lepsza praca? Wiecej platna, czy jak mniej jest do
    robienia?
    Kazda praca to glupota. Praca jest dla idiotow. A grozba "wilczym bilet" ma
    za zadanie tych idiotow utrzymywac w wiecznym strachu.
    Pieniadze maja pracowac na mnie przez 24/7 a nie ja ma pracowac na pieniadze
    kogos.

    > Poza tym co za brak odpowiedzialności - kobita najpierw kupuje bilet a
    > potem sprawdza czy może w tym czasie wziąć wolne? Nie wiedziała, że nie ma
    > już urlopu? Czasami myślę, że głupota powinna być karalna.
    > Być może nauczką będzie przepadek biletu i kasa w błoto wyrzucona.

    Moze miala okazje kupic tani, albo wlasnie zapragnela by ten wieczor
    swiateczny byl wyjatkowy w Paryzu?
    Nie nie moze, wg. ciebie bo pracodawca nie pozwoli i sie nie zapytala
    wczesniej laskawie pracodawcy o zezwolenie? Ludzie co z wami, wy juz sami
    chcecie byc niewolnikami...
    Ja mam sie kogos pytac o zezwolenie?! Niezle, a ponoc w Polsce jest
    wolnosc.... Jak widac troche inaczej ja pojmujemy, dla mnie wolnosc to JA,
    dla was wolnosc to zadowolny pracodawca. Wspolczuje.