  • Data: 2012-01-13 09:39:49
    Temat: Re: Pora coś z tym zrobić!
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-13 07:58, sqlwiel pisze:

    > Cóż - wśród Was, drodzy respondenci, tylko AL się poznał. Reszta
    > traktuje to jak swego rodzaju oczywistość. Pogratulować nam tej elity
    > społeczeństwa.
    >
    > A teraz możemy się zastanawiać czym różni się wywożenie krowiego gówna
    > na pole od zostawiania psiego gówna na trawniku.
    >
    > No i kogo ukarać za gołębie gówno. Tutaj chyba zgadnę: właścicieli
    > nieruchomości.
    >
    > Spoko, dożyjemy i tego.

    Pieczarek nie jadasz?
    Albo jajek (mając świadomość w jakich okolicznościach wydostaje się ono
    z kury)? Albo szynki wieprzowej czy wołowej? Toż to jakby nie patrzeć
    zwierzęca dupa, często ufajdana niemiłosiernie.
    Tak, tak, wiem, jaja się obiera ze skorupek, a mięso się odskórowuje i
    obrabia termicznie, ale jak sądzę płody rolne uprawiane na nawozach
    naturalnych również obiera się i czyści przed spożyciem, chyba, że Ty
    tego nie praktykujesz.

    N.