  • Data: 2012-01-17 09:17:59
    Temat: Re: Pora coś z tym zrobić!
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 20:00:50 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > [..] odpady pohodowlane powinny być
    > ewidencjonowane i pod kontrolą przekazywane do koncesjonowanych firm
    > zajmujących się ich utylizacją

    Np. takie jak utylizacje odpadów medycznych (vide Kraków i Bełchatów?).
    Jak organy, strzykawki jakieś leki walają się "pod wiatą" na terenie
    spalarni, leżą ponad dwa miesiące.... przecież kocury i inne zwierzaki czy
    ptactwo - rozsiało bakterii, chorób i innych patlogoii w ciul.
    A pani prezes pierdoli przed kamerą że wszystko jest w porządku!!
    Zastanawia mnie dlaczego jeszcze nie siedzi w pierdlu.
    Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Oraz układy.

    Tak się robi biznesy....szpitale płaca za utylizację której de facto nie
    ma!!!!
    A właściciele, zarząd tych spółek - bawi się w najlepsze.
    A potem szczep soię człowieku za grubą kasę na wszelkie możliwe kurestwa.

    BEZ MRUGNIĘCIA OKIEM za narażenie tysięcy, setek tysięcy ludzi na utratę
    zdrowia lub nawet życia - WPAKOWAŁBYM cały zarząd do pierdla na wieeeele
    lat.