    From: "grupy" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Popędzenie sądu pracy
    Date: Wed, 18 Feb 2004 07:26:12 +0100

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c0u534$5tr$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "grupy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dzwonie

    > W którym to mieście sąd ma tak małe obłożenie? I jak ty to liczysz?
    Sumujesz
> [...]
    > I czy ty wogóle masz jakiekolwiek pojęcie na czym polega "praca" sędziego?
    > Zapewniam cię, że siedzenie na sali w todze i z łańcuchem to nie wszystko
    co
    > robią. Zwykle sędzia ma posiedzenia jawne (rozprawy) dwa razy w tygodniu,
    > poza tym jest jeszcze posiedzenie niejawne, tygodniowo trzeba wydać nawet
    > kilkadziesiąt postanowień, rozpatrzyć wnioski o zwolnienie od kosztów
    > sądowych, o wydanie nakazów zapłaty, trzeba napisać uzasadnienia, trzeba
    się
    > przygotować do rozprawy... Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć.

    1. to podziel Pan Panie Sedzio sobie:
    chodzi mi o wydzial pracy
    734 sprawa z konca grudnia
    nie wiem ile sedziow jest w tym wydziale ale 3 napewno bo znam nawet ich
    nazwiska
    734 : 3 = 244,6
    to nawet niepelne 2 sprawy dziennie na jednego sedziego

    2. zakladajac jeszcze ze pisze postanowienia i inne papierki to nie musi
    pracowac dluzej dziennie niz 2-3 h bo rozprawy zazwyczaj trwaja dosc krotko

    3. I niech Pan nie pisze Panie Sedzio ze trzeba sie przygotowac do kazdej
    rozprawy bo zakladam ze jesli jakos taki sedzia skonczyl prawo i zna kodeks
    pracy to powinien dac rady wydac wyrok

    4. gdyby wynagrodzenie sedziow zalezalo od ilosci zakonczonych spraw
    gwarantuje Panu ze procesy trwalyby nie dluzej niz 3 miesiace (wyjatki to
    wtedy gdy potrzebne sa dlugotrwale opinie bieglych)
    kris