  • 1. Data: 2004-11-28 21:37:48
    Temat: Pomysł - jak zabezpieczyć ?
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Witam.

    No właśnie. Jeśli już wpadło się na jakiś ciekawy pomysł, to można
    powiedzmy poszukać inwestora na to. No tak. Świetnie. Tyle, że inwestor
    może nas zrobić "w jajo", poklepać i ... ukraść pomysł.

    Czy można to jakoś zabezpieczyć prawnie ?

    --
    Ave,
    Cezar

  • 2. Data: 2004-11-28 21:49:11
    Temat: Re: Pomysł - jak zabezpieczyć ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 22:37:48 +0100, Cezar napisał/napisała:
    > Czy można to jakoś zabezpieczyć prawnie ?

    to zalezy jaki to pomysl...
    :>>>

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-11-28 22:05:44
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Papik napisał:

    > to zalezy jaki to pomysl...

    Wlasnie. Opisz go tutaj, a my pomyslimy co dalej.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-28 22:19:40
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Wlasnie. Opisz go tutaj, a my pomyslimy co dalej.

    Dobre... strzeliłbył sobie samobója :]

    --
    Ave,
    Cezar

  • 5. Data: 2004-11-28 22:21:25
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Papik napisał(a):

    > to zalezy jaki to pomysl...
    > :>>>

    Jak to zależy ? Zależy od czego ? Pomysł to pomysł....jeśli się go ma i
    chce się go komuś przedstawić, to zawsze istnieje domniemanie, że może
    zostać "skradziony". A zatem zanim coś się zacznie mówić na jego temat z
    potencjalnym inwestorem, to może lepiej się jakoś zabezpieczyć ?

    --
    Ave,
    Cezar

  • 6. Data: 2004-11-29 00:48:39
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zostać "skradziony". A zatem zanim coś się zacznie mówić na jego temat z
    > potencjalnym inwestorem, to może lepiej się jakoś zabezpieczyć ?

    Wazna jest klasyfikacja pomyslu :-)

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 7. Data: 2004-11-29 08:01:20
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Alan napisał(a):
    > Użytkownik "Cezar" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wazna jest klasyfikacja pomyslu :-)

    Można jaśniej ?

    --
    Ave,
    Cezar

  • 8. Data: 2004-11-29 15:50:55
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    jest klasyfikacja pomyslu :-)

    > Można jaśniej ?

    Na ile to jest nowatorskie i jaka dziedzina :>

  • 9. Data: 2004-11-29 15:58:58
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Alan napisał(a):

    > Na ile to jest nowatorskie i jaka dziedzina :>

    Bardzo nowatorskie. Nie ma tego w Polsce, a i w Europie nie widziałem
    (tu mogę się mylić - nie wszystko sprawdziłem). Dziedzina - informatyka
    + reklama.

    --
    Ave,
    Cezar

  • 10. Data: 2004-11-29 20:18:24
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    > Bardzo nowatorskie. Nie ma tego w Polsce, a i w Europie nie widziałem
    > (tu mogę się mylić - nie wszystko sprawdziłem). Dziedzina - informatyka
    > + reklama.

    Jesli program komputerowy to przeciez jest zabezpieczony prawami autorskimi
    od samego poczatku jego powstania wiec tak bez twojej zgody nie moga uzyc. A
    jak uzyja to sie mozesz procesowac wtedy...