  • Data: 2005-09-15 08:35:49
    Temat: Re: Pomylka bankomatu
    Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli bankomat ulegnie awarii i wyda komus kwote wieksza niz zadana (i ta
    > operacja zostanie niezaksiegowana na koncie) to czy bank ma prawne
    > mozliwosci wyegzekwowania tej kwoty od tej osoby ???

    Moja kolezanka miala nastepujaca sytuacje:
    Wyciagala z bankomatu 50 zl. Bankomat wydal jej 100 zl.
    Byl to bankomat banku PeKaO S.A.
    Na drugi dzien zadzwonila Pani z banku wielce oburzona (chyba pracownica z
    dawnych czasow) dlaczego kolezanka nie zglosila w banku tej systuacji i nie
    oddala 50 zl.
    Kolezanka zasugerowala Pani zeby zmienila ton bo to oni maja burdel i nie
    musi zwracac tych pieniedzy.
    Wtedy pani z banku wrecz blagalnym glosem prosila kolezanke aby oddala te 50
    zl. Kolezanka na drugi dzien oddala. Nie wiem co by bylo jakby tego nie
    zrobila - ale sam jestem ciekaw.

    --
    pozdrawiam Mazi