  • Data: 2005-09-15 18:14:56
    Temat: Re: Pomylka bankomatu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dgbvot$7m5$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ty dostaniesz się do piekła, a ja do nieba ;)

    Zakochana para w przeddzien slubu zginela w wypadku.
    W niebie narzeczony poszedl do Sw. Piotra i zapytal:
    czy mozemy pobrac sie w niebie?
    Piotr na to:
    Nie wiem - nikt tu sie nie zenil, umowie was z Szefem.
    Bog na pytanie:
    - Przyjdz za piec lat, zobaczymy.
    Po pieciu latach.
    - Jeszcze przemyslcie sprawe. Przez piec dodatkowych lat.
    Po pieciu latach Bog od razu go poznal:
    - Tak, mozecie wziac slub: sobota, godzina 14, w kaplicy glownej.
    Minely dwa tygodnie i pan mlody znow puka do Boga:
    - Boze, chcemy rozwodu, nie mozemy ze soba juz wytrzymac.
    Kiedy Bog to uslyszal, zlapal sie za glowe i mowi:
    - Sluchaj, bracie! Dziesiec lat zajelo nam znalezienie w niebie ksiedza.
    Czy ty wiesz, ile bedziemy szukac prawnika?