  • Data: 2005-09-15 09:01:28
    Temat: Re: Pomylka bankomatu
    Od: "Paweł" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dgbbs2$a1t$1@news.dialog.net.pl...
    > Kolezanka zasugerowala Pani zeby zmienila ton bo to oni maja burdel i nie
    > musi zwracac tych pieniedzy.
    > Wtedy pani z banku wrecz blagalnym glosem prosila kolezanke aby oddala te
    50
    > zl. Kolezanka na drugi dzien oddala. Nie wiem co by bylo jakby tego nie
    > zrobila - ale sam jestem ciekaw.

    By cokolwiek wyegzekwować musieliby udowodnić, że pieniądze zostały wydane
    ze świadomością tego, że się nie należały. W tym przypadku to ciężkie.. Nie
    musiała wcale przeliczać wydanych przez bankomat pieniędzy tylko zaufać
    maszynie.

    Testowałem podobny przypadek. Firma, z której odszedłem wypłaciła mi
    nienależną pensję (przelewy robili elektronicznie i pomylił im się plik
    wsadowy - wysłali z poprzedniego roku). Jest to nienależne wzbogacenie czy
    jakoś tak. Zanim się zorientowałem, że coś nie tak dużą część wydałem -
    obracałem dużo kartą z limitem kredytowym. W momencie gdy zażądano zwrotu
    podparłem się tym, że pieniędzmi tymi rozporządziłem w sposób nieświadomy.
    To zakończyło sprawę.

    --
    Paweł