eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomozcie ... ubezpieczyciel chce mnie wykiwac ... co zrobic ? › Re: Pomozcie ... ubezpieczyciel chce mnie wykiwac ... co zrobic ?
    From: "Łukasz Dyszy" <l...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomozcie ... ubezpieczyciel chce mnie wykiwac ... co zrobic ?
    Date: Thu, 4 Dec 2003 14:03:06 +0100

    news:bqlqb1$lmu$22@news.onet.pl...
    > Masz wiele racji. Zastosuj się do rady Ergolight co do żądania wypłaty
    > kwoty bezspornej i poza kosztami naprawy zażądaj również wypłaty kwoty
    > wynikającej z utraty wartości całego pojazdu w wyniku doznanych uszkodzeń.
    > Było o tym na tej grupie kilka razy, więc przeszukaj archiwum. Bo właśnie
    > o to Ci chodzi.
    >
    > Oni mają rację co do maski, bo po naprawie będziesz miał nieuszkodzoną
    > maskę, a miałeś uszkodzoną. Uszkodzonej nie mają, by Ci oddać. Ale Ty
    > możesz właśnie podnosić, to co napisałeś, czyli że samochód po naprawie
> [...]
    Wlasnie o to chodzi ze maska byla nieuszkodzona ... byla po prostu wczesniej
    naprawiona i tyle ...
    OC z tego co wiem opiera sie na zasadzie odtworzenia do stanu sprzed wypadku
    ... a przed wypadkiem maska nie miala widocznych uszkodzen ...
    Skoro Ubezpieczyciel ma mi wyplacic odszkodowanie w wysokosci rownej
    kosztowi potrzebnemu do odtworzenia stanu sprzed wypadku a ja nie mam innej
    mozliwosci niz zakup nowej maski ... jest to rzadki samochod ... czesci nie
    maja zamiennikow, jak bede chcial kupic uzywana maske to wtedy sprzedajacy
    mi nie wystawi faktury ... ogolnie bledne kolo.

    pozdrawiam
    Łukasz