    From: "R De" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy w spr. rozwodowej!
    Date: Thu, 28 Dec 2006 10:11:59 +0100

    Nic i nikt Ci nie pomoże. Miałem to samo, tylko to żona mnie oskarżała.
    Musiałem być na wszystkich posiedzeniach sądu, i choć sędzia albo asesor
    czasami czerwieniał ze śmiechu, to sprawa musiała być rozstrzygnięta. Mnie
    oskarżono o groźby karalne, próbę zabójstwa, próbę porwania, wymuszenie
    rozbójnicze i jeszcze kilka "mniej wartościowych" przestępstw.
    Musisz uczulić pracodawcę na to, że masz taką sytuację. Moim zdaniem
    powinien to zrozumieć.