  • From: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy - roszczenia firmy wysyłkowej
    Date: Tue, 9 Jul 2002 16:21:02 +0200

    > Długo wahałem się, czy zawracać Wam głowę, ale kto mi w końcu pomoże...
    >
    > W ubiegłym roku zmarła po ciężkiej chorobie moja matka, która kolportowała
    jakiś poradnik medyczny w kartonikach wpinanych do
    > segregatora z International Master Publisher Sp. z o.o. siedziba w
    Warszawie.

    > Jeszcze się nie otrząsnąłem po pogrzebie, znalazłem w skrzynce na listy
    jakieś wezwanie do zaległej zapłaty na nazwisko matki. Gdy
    > doszedłem o co chodzi, zatelefonowałem pod podany nr tel., przedstawiłem
    się (teraz tego żałuję) informując o śmierci ich
    > kolportera, jak również o tym, że postaram się zaległość uregulować (tak
    mnie głupio wychowano) lecz w późniejszym terminie ponieważ
    > nie posiadam na to środków.
    > Nie minął tydzień od telefonu, a tu w skrzynce na listy kolejna przesyłka
    z kartonikami, lecz tym razem adresowana na moje nazwisko.
    > Po następnych dwóch, czy trzech tygodniach kolejna przesyłka znów na moje
    nazwisko, a następnie wezwanie do zapłaty na moje nazwisko
    > na wszystkie przesyłki razem.
    > Kolejne wezwania, straszenia... na chwilę ucichło...
    >
    > Teraz nęka mnie jakaś INTRUM JUSTITIA z Barbarą Kiełt Operations Manager w
    podpisie. Ze 150zł zrobili już 250 zł.

    > Odpisałem do nich wyrażając wolę zwrotu spornych przedmiotów, oraz
    informując - gdyby nie wiedzieli - że ja nie podpisywałem z tamtą
    > firmą żadnej umowy.
    >
    > Znajduję w skrzynce na listy kolejne pismo z INTRUM JUSTITIA (Barbara
    Kiełt Operations Manager) "WEZWANIE PRZEDPROCESOWE" z
    > wyliczeniem i ostrzeżeniem jakie koszty poniosę po doliczeniu kosztów
    procesu, komornika itd. jeżeli dobrowolnie nie wpłacę żądanej
    > kwoty.
    > Wychodzi na to, że im tylko chodzi o pieniądze, a te tekturki nie mają dla
    nich żadnego znaczenia!!!

    1. Powiem tak chyba ta sama firma nas neka .. ale oni do nas zadzwonili
    sobie ... i postraszyli moja zone .. no qrcze pieczone se mysle... z kad
    maja telefon .. no ale nich bedzie zona nie ma juz tego nazwiska co miala ..
    wiec mowie tak nastepnym razem jak przysle ta firma cos to na poczte oddam
    niehc odsylaja bo sly adres podali .
    2. Dzwonilem pytac sie za co i kto umowe podpisywal ale nei przedstawilem
    sie. .. wiec nie chcieli gadac wiec ja bardzo grzecznie czy moge zasiegac
    informacje na ktora moga mi odpoweidziec nie znajac nazwiska .. poweidzieli
    ze tak wiec pytam co sie dzieje jezeli ktos im nie placi iles razy .. mowi
    ze po trzech razach przerywaja wysylke .. a ja se mysle to klamia bo nam
    czesceij to slani i nic nie mieli placone ... oni maja do wysokosci jakiejs
    jakie zadlozenie moze seigac powyzej ktorego nei sla dalej .. i to tez
    przekroczyli .. mowie sobie w mysli niech sla. . ale teraz wiem ze klamia
    jak z nut i tylko teraz wypatruje w skrzynce co mam odeslac spowrotem ...

    Pozdrawiam
    AJA