  • 21. Data: 2007-09-23 09:28:47
    Temat: Re: Pomocy, przymkneli kumpla :(
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 23 września 2007 10:16
    (autor Filip Paczyński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fd57d9$mvu$1@news.onet.pl>):

    > Nie spodziewałem się poradni filozoficznej na pl.soc.prawo.

    Spodziewałeś się poradni w ogóle? Przecie to grupa _dyskusyjna_ i sobie
    dyskutujemy :D

    > Po co w ogóle cokolwiek robić? Po co pisać posty nie na temat?

    Żeby se pogadać przy niedzieli z kolegami?

    > PS
    > Krzaki wysyłasz, bo nie potrafisz skonfigurować kodowania w kliencie, czy
    > taki miałes plan?

    Potrafić to może i potrafi, tylko OE mało co potrafi....

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 22. Data: 2007-09-23 10:02:56
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Filip Paczyński" <f...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:fd57d9$mvu$1@news.onet.pl...

    > Nie spodziewałem się poradni filozoficznej na pl.soc.prawo.

    a czego sie spodziewales, piszesz ze twoj kumpel siedzi bo chcial siedziec,
    a ty dobry samarytanin chcesz mu pomoc, popelnil przestepstwo,
    zostallagodnie potaktowany, ale mial to w dupie, chcial zaplacic, wiec
    panstwo znowu poszlu mu na reke, ale on nadal mial to w dupie, teraz siedzi,
    widac tak chcial

    a ty tutaj placzesz ze siedzi i jak mu pomoc, a czy ty wogole wiesz ze on
    chce twojej pomocy?
    bo nie wydaje mi sie, jakby chcial, to albo by to odpracowal, albo zaplacil

  • 23. Data: 2007-09-23 12:59:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2007 09:56:47 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie powiesz chyba, ze trafił do więzienia przez pomyłkę ...

    Dokladnie. Z opisu sytuacji wynika, ze znalazl sie tam na wlasne zyczenie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 24. Data: 2007-09-23 13:19:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Filip Paczyński wrote:

    > Przeczytałem, słowa tam nie ma o pełnomocnictwie.

    No właśnie.

  • 25. Data: 2007-09-23 13:22:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    glang wrote:

    > ludzie dlaczego oceniacie gościa którego nie znacie i nie wiecie jaka
    > była sytuacja??

    Jak nie wiemy, jak wiemy - została dość dokładnie opisana.

    Sfałszował? Sfałszował.
    Dostał wyrok? Dostał.
    Nie chciał odpracować i poprosił sąd o zamianę na grzywnę? Owszem.
    Sąd się łaskawie zgodził? Zgodził.
    Delikwent grzywny nie zapłacił? Nie.

    Jego wybór. Teraz niech uważa schylając się po mydełko ;)

  • 26. Data: 2007-09-23 15:09:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.09.2007 Filip Paczy?ski <f...@N...pl> napisał/a:
    > Szerszen napisa?:
    > Nie spodziewa?em si? poradni filozoficznej na pl.soc.prawo.

    A kolega nie spodziewał się, że pójdzie siedzieć. Nihil novi sub sole :)

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2007-09-23 22:04:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Filip Paczyński" <f...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:fd57mq$mvu$2@news.onet.pl...

    > Przypuszczam, że jedynie ktoś z rodziny, ale czy ten ktoś potrzebuje do
    > tego pełnomocnictwa?

    Nie potrzebuje. W sprawach karnych oskarzony./skazany zreszta nie moze
    nie-adwokatowi udzielic pelnomocnictwa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2007-09-24 07:55:15
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip Paczyński" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jutro właśnie wybieramy się w kilka osób.

    witam

    niech kumpel złoży wniosek w trybie art.24 kodeksu karnego wykonawczego o
    zmianę postanowienia, na mocy którego zamieniono mu zastępcza karę grzywny
    na zastępczą karę pozbawienia wolności; niech napisze do sądu, który dokonał
    tej zamiany, że juz teraz może zapłacić, bo uzyskał np. pożyczkę czy coś w
    tym stylu, że wtedy nie zdołał zebrać tej kwoty; wtedy gdy już sąd zamieni
    z powrotem na grzywnę, zapewne wskaże termin i miejsce zapłaty grzywny,
    wtedy niech ci kumpel przekaże namiary i idź do kasy sądu i wpłać lub
    ewnetualnie na rachunek bankowy - zależy co wskażą; gdy juz wpłacisz,
    zapytaj w sekretariacie sądu karnego co z tym dowodem zrobić; powinni
    zadziałaś z urzędu i zwolnić kumpla niezwłocznie po uzyskaniu potwierdzenia
    wpłaty ale różnie sądy działają

    pzdr

  • 29. Data: 2007-09-24 08:02:34
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fd7q10$37s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > zadziałaś z urzędu i zwolnić kumpla niezwłocznie po uzyskaniu
    > potwierdzenia wpłaty ale różnie sądy działają

    a jeszcze jedno

    pełnomocnictwa może udzielić tylko adwokatowi, nawet rodzina nie może
    reprezentować w postępowaniu karnym także wykonawczym;
    co do zapłaty - oczywiście najlepiej przelew i niech to zrobi jakiś członek
    rodziny skazanego
    ale najpierw niech złoży ten wniosek o zmianę postanowienia w trybie
    art.24kkw

    pzdr