  • 1. Data: 2007-09-22 19:09:13
    Temat: delegacja pracownika a ryczałt za nocleg
    Od: bzzbrr <b...@b...ble>

    Witam grupowiczów,
    mam problem związany z ryczałtem za nocleg.
    Próbowałam się dodzwonić do PIPu, niestety telefon wiecznie zajęty.
    Napisałam maila, ale nikt nie raczył mi odpisał, więc kieruję mój
    problem do Was.
    Sytuacja wygląda tak. 3 osoby pojechały w delegację do niemiec.
    Pojechali samochodem służbowym, wyjechali o 2 w nocy, granicę Polską
    przekroczyli o 7 rano, powrócili do kraju tego samego dnia o 19.
    Moje pytanie jest takie, czy za tą nocną jazdę należy im się ryczałt za
    nocleg czy może powinni sobie odbić te godziny od 2 do 8 dniem wolnym?
    (Biuro jest czynne od 8).
    Bardzo proszę o pomoc albo jakieś namiary do kogo mogłabym się zwrócić z
    tym problemem. Bardzo mi na tym zależy, bo kończy się miesiąc a oni nie
    wiedzą jak wypełnić delegacje.
    Bardzo proszę o pomoc.

    s.