  • 1. Data: 2007-09-22 20:08:26
    Temat: Korzysc majatkowa z programu komputerowego.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Witam.

    Wielokrotnie byl walkowany jeden art. KK. Uzyskiwanie programu
    komputerowego od osoby nieuprawnionej w celu... itd. Poniewaz przepis ma
    swoje lata byly glosy, ze zgubil sie gdzies w postepie informatycznym tego
    swiata. Wczoraj zorientowalem sie, ze to nie musi do konca byc prawda.

    Sytuacja: kupuje sobie program komputerowy. Moj naped DVD odmawia
    posluszenstwa, psuje sie doszczetnie. Naped odsylam na gwarancje. Z
    internetu sciagam obraz plyty z wczesniej wymienionym programem. Czy mam
    racje, ze nie jest juz popelniane przestewpstwo? Program nie zostal
    sciagniety w celu osiagniecia korzysci majatkowej, poniewaz posiadam
    oryginalny nosnik i licencje. Dobrze rozumuje?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 2. Data: 2007-09-24 16:37:08
    Temat: Re: Korzysc majatkowa z programu komputerowego.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> writes:

> [...]
    > przepis ma swoje lata byly glosy, ze zgubil sie gdzies w postepie
    > informatycznym tego swiata. Wczoraj zorientowalem sie, ze to nie

    Nie musi, zwłaszcza jeśli twórczo rozwinąć kwestię uprawnień osoby
    udostępniającej program komputerowy (uprawnienia inżynierskie na
    programowanie komputerów).