    From: Alex747 <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy! chcą mnie wywalić z domu
    Date: Tue, 05 Oct 2004 18:03:22 +0200

    Użytkownik Seba napisał:
    > Osoby, które tam mieszkały byłe zameldowane jako lokatorzy od czasów
    > powojennych przez właściciela, którego już nie ma na tym świecie,
    > spadkobiercy też się nie pojawili.Nikt nigdy nie płacił żadnego czynszu lub
    > innych opłat. Remonty przeprowadzano indywidualnie, za grunty płacili do
    > gminy dzieląc kwotę na dwa (bo jeden facet nie chciał się dorzucać, to ten
    > co teraz chce wrócić)
    >
    > Nikt nigdy przedtem nie postarał się o wyjaśnienia przynależności tego domu
    > wraz z działką.
    >
    > Wiem tylko tyle, że byli oni jedynie zameldowani przez przeszło 40lat.

> [...]

    Jesteś posiadaczem nieruchomości i masz prawo do ochrony na podstawie
    przepisów kodeksu cywilnego (art. 336 i nast.).
    Aby uregulować stan prawny potrzebne bedzię prawdopodobnie
    przeprowadzenie sprawy o zasiedzenie. Tu jednak odradzam samodzielne
    akcje bez zasięgnięcia porady adwokata.

    Pozdrawiam,
    a'lex