  • Data: 2004-11-19 20:07:43
    Temat: Re: Pomocy: alimenty?
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HeRSk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no ten facet dal cos wiecej
    > dał zycie dzieciom ktore potrzebuja i jesc i ubrac sie

    tyle, ze dbac o to powinni zarowno ojciec jak i matka.
    z doswiadczenia wiem, ze "mamusi" zalezy bardziej na
    pieniadzach niz dbaniu o dzieci... milego dnia, biedactwa.

    ale nie wiesz jak jest w tym przypadku
    zgadzam się z Tobą że o dobro dzieci powinni dbac oboje rodzice bez wzgledu
    na to jak ukladają sie ich wzajemne relacje
    tylko nie rozumiem dlaczego z góry założyłes że matka ma gdzieś dzieci bo
    zalezy jej tylko na kasie, w którym miejscu to przeczytałeś/wywnioskowałes?

    z mojego doświadczenia wynika że z alimentami jest różnie
    np:
    rodzic płacacy robi co może żeby zapłacić mniej lub wcale
    rodzic otrzymujący w przypadku zwłoki lub braku ich części gotów zniszczyć
    płacącego
    a czasem po prostu jeden płaci bez problemów, drugi bierze i jest ok
    itp
    Aga