  • Data: 2004-09-21 17:40:39
    Temat: Re: Pomocy - ZUS żąda odsetek
    Od: "Jarek \(Cobra\) Marecik" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytania:
    > 1. Jaki jest termin odpowiedzi na pismo ktore zlozylem w 2001?
    > 2. Czy mam prawo żądać zawieszenia naliczania odsetek od terminu zlozenia
    > tego pisma ??
    > 3. Jakie pismo napisac zeby poza rozlozeniem na raty zaleglosci anulowali
    > rowniez odsetki ?
    >
    > Prosze o pomoc
    Jestem w tej samej sytuacji, tylko u mnie brakuje kilku miesiecy (bodajże 2)
    do magiczej granicy 5 lat.
    Złożylem podanie o umożenie kwoty i/lub odsetek.
    Ilośc dokumentów, które trzeba dostarczyć _przed_ rozpatrzeniem wniosku
    przyprawi cię o zawrót głowy.

    A po samych dokumentach wniskuję, że należy przymierać głodem, mieszakać w
    lepiance
    i mieć conajmniej 10 dzieci.

    Odpuszczam sobie, tym bardziej, że Pani kierownik powiedziała w rozmowie
    telefonicznej
    iż wiele z tych dokumetów (np. oświadczenie o posiadaniu samochodu) może być
    wykorzystane
    przeciwko Tobie (czyli spowodować szybszą realizację zastawu na
    ruchowmościach -
    muszą szukac sami, i trochę czasu im to zajmie, a tak podasz im wszystko na
    tacy).

    Nie wiem, w jakiej jesteś sytaucji, ale IMHO - niewarto.
    Trzeba zacisnąć pasa... i zapłacić.
    U mnie same odsetki to 50% należności głównej.

    ZUS to shit jakich mało.
    --
    Cobra;