    From: "Maciej Niewiadomski" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy!!! Wypadek - czyja wina???
    Date: Tue, 21 Dec 2004 23:45:18 +0100

    > Czy
    > jest szansa wygrać sprawę w sądzie??? Może jest jakaś inna interpretacja
    > prawna, przecież to on jadąc niezgodnie z przepisami spowodował wypadek.
    Ja
    > zamierzałem mu ustąpić pierwszeństwa, a w tym miejscu jezdni w ogóle nie
    > powinno go być ??? Tłumaczenie policjantów wydaje mi się mocno
    > naciągane.Pomóżcie !!!

    Tak na marginesie, to mam pytanie dotyczące przebiegu takiej rozprawy w
    sądzie grodzkim.
    Czy ktoś może się orientuje jak to wygląda? Czy na rozprawie będą jacyś
    policjanci (Ci z patrolu
    drogówki, a może ten który mnie potem przesłuchiwał)? Nigdy w życiu nie
    byłem na żadnej
    rozprawie sądowej i nie wiem czego się spodziewać. Czy mam przygotować sobie
    jakieś
    materiały dla sądu, tzn. jakiś szkic zdarzenia, zdjęcia itd.? Czy policja
    powoła jakiegoś biegłego,
    żeby "bronić" swojej decyzji? Czy jest sens brać jakiegoś adwokata, czy
    lepiej iść samemu?

    Będę wdzięczny za informacje.
    Maciek