    From: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomoc prawna!
    Date: Thu, 19 Sep 2002 19:40:45 +0000 (UTC)

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    > POMOC PRAWNA &#8211; WNIOSKI/POZWY/ODWOŁANIA
    > Masz problem natury prawnej. Potrzebujesz porady. Chcesz napisać pozew,
    > wniosek, pismo procesowe, odwołanie. Nie wiesz jak postąpić we własnej
    sprawie.
    > (...)

    Słuchaj no Marto, mam nadzieję, że ten dwój drugi post będzie zarazem
    ostatnim spamem jaki wysyłasz na tę grupę. To nie jest tablica ogłoszeń, lecz
    lista dyskusyjna na temat prawa. Jeden raz mogłaś to zrobić - niech Ci
    będzie, chociaż kultura usenetu wymaga postawić "#" przez tematem postu, aby
    poinformowac innych grupowiczów, że jest to forma reklamy i post odbiega od
    formuły: pytanie lub odpowiedź. Ale drugi raz, i to dzień po dniu, wysyłanie
    tego samego spamu jest łamaniem zasad obowiązujących ludzi mających choć
    trochę KULTURY.
    Tutaj udziela się porad ZA DARMO dlatego, nie wiem jak inni, ale ja jestem
    wzburzony tą nachalną reklamą.

    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl