  • 1. Data: 2004-02-08 19:51:22
    Temat: Pomoc dla bezdomnego
    Od: Kwiat <s...@p...pl>

    Witam.
    Jestem 21 letnim studentem i chcialem sie dowiedziec czy istnieje jakas
    szansa otrzymania mieszkania (z kwaterunku). Mieszkam z rodzicami, ale
    juz jestem bezdomny, gdyż po ostatniej kłótni zostałem zmuszony do
    wymeldowania się. Przenosze sie do przyjaciół ale co robić dalej ???

    Bardzo dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam serdecznie... Bezdomny

  • 2. Data: 2004-02-08 20:23:48
    Temat: Re: Pomoc dla bezdomnego
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Kwiat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szansa otrzymania mieszkania (z kwaterunku). Mieszkam z rodzicami, ale
    > juz jestem bezdomny, gdyż po ostatniej kłótni zostałem zmuszony do

    Do tego nie mozna zmusic.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-02-08 20:31:26
    Od: Kwiat <s...@p...pl>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:
    > Użytkownik "Kwiat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Do tego nie mozna zmusic.

    Niestety ale byłem pod tak silną presją psychiczną, że dla świetego
    spokoju się wymeldowałem. Grozili mi, poniżali... musiałem :(

  • 4. Data: 2004-02-08 20:48:23
    Od: "NoMad" <n...@n...pl>

    "Kwiat" <s...@p...pl> wrote in message

    > Niestety ale byłem pod tak silną presją psychiczną, że dla świetego
    > spokoju się wymeldowałem. Grozili mi, poniżali... musiałem :(

    Sam tu szukam pomocy. Ale gdybys potrafil to udowodnic wymeldowanie nie
    bylo by wazne ?
    Poza tym - wielokrotnie tutaj walkowano o meldunku, ktory rzekomo jest
    tylko administracyjnym potwierdzeniem zamieszkiwania w konkretnym
    miejscu. Mozna bez niego zyc.

    Skoro jestes studentem to:
    1) uderz po alimentacje ?
    2) uderz po stypendium socjalne na uczelnie ?
    3) uderz po zapomoge losowa na uczelnie ?
    4) uderz po akademik (nie rozliczajac sie z dochodem rodzicow) badz
    staraja sie o akademik z puli dziekankiej/rektorskiej ?

    Powodzenia,

    --
    Pozdrawiam,
    NoMad

  • 5. Data: 2004-02-09 12:18:35
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

> [...]
    > juz jestem bezdomny, gdyż po ostatniej kłótni zostałem zmuszony do
    > wymeldowania się. Przenosze sie do przyjaciół ale co robić dalej ???

    Mozesz probowac starac sie o mieskanie komunalne, ale nawet jak sie zgodza
    to czekac mozesz w nieskonczonosc.

    --
    Patryk

  • 6. Data: 2004-02-09 23:43:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Feb 2004, Kwiat wrote:

> [...]
    >+ Niestety ale byłem pod tak silną presją psychiczną, że dla świetego
    >+ spokoju się wymeldowałem. Grozili mi, poniżali... musiałem :(

    Jeśli stan faktyczny jest taki że nadal mieszkasz, to formalnie
    masz obowiązek zameldować się z powrotem. Pod groźbą kary.
    To że owa groźba jest realizowana jak wynika z postów
    tylko nieco częściej niż zakaz wywieszania flagi poza
    swiętami... to inna sprawa :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-02-10 01:15:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...

    > Jeśli stan faktyczny jest taki że nadal mieszkasz, to formalnie
    > masz obowiązek zameldować się z powrotem. Pod groźbą kary.

    Jakiej kary? Glówny najemca lokalu wcale nie ma obowiazku go z powrotem
    meldowac. Moze zostac bez meldunku do konca zycia i tulac sie po dworcach.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 8. Data: 2004-02-10 06:02:11
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > Jakiej kary? Glówny najemca lokalu wcale nie ma obowiazku go z powrotem
    > meldowac. Moze zostac bez meldunku do konca zycia i tulac sie po dworcach.

    Jeśli on tam mieszka, to główny najemca nie ma nic do powiedzenia.
    Zresztą sam niezgłaszając tego, że ktoś mieszka w tym lokalu, też
    popełnia wykroczenia.

    KG

  • 9. Data: 2004-02-10 08:21:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004, SQLwysyn wrote:

> [...]
    >+ > Jeśli stan faktyczny jest taki że nadal mieszkasz, to formalnie
    >+ > masz obowiązek zameldować się z powrotem. Pod groźbą kary.

    Nie chce ci się szukać ? ;>
    Za niedopełnienie obowiązku meldunkowego.

    >+ Glówny najemca lokalu wcale nie ma obowiazku go z powrotem
    >+ meldowac.

    Możesz mi wyjaśnić co "głównemu" do zameldowania przy stanie
    faktycznym jak wyżej ??
    Czy ty aby nie przedstawiasz stanowiska "w maglu słyszałem" ?
    :>

    >+ Moze zostac bez meldunku do konca zycia

    Może

    >+ i tulac sie po dworcach.

    ...też może.
    Tylko co ma jedno i drugie do faktu popełnienia wykroczenia ?
    Skoro "główny" go NIE WYRZUCIŁ - to wymeldowanie się jest
    wykroczeniem.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-02-10 13:05:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Możesz mi wyjaśnić co "głównemu" do zameldowania przy stanie
    > faktycznym jak wyżej ??
    > Czy ty aby nie przedstawiasz stanowiska "w maglu słyszałem" ?

    Przedstawiasz. Idz pajacyku do piaskownicy.

    Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 2 miesiące
    Podstawa prawna
    Kodeks Postępowania Administracyjnego; Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o
    ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. Nr 87 z 2001 r.
    poz. 960 z późn. zm.) i wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27.05.2002 r.
    sygn. akt: K20/01 (Dz. U. z 2002 r. Nr 78, poz. 716); Rozporządzenie
    Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.12.2002 r. w sprawie
    zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania
    oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych
    dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999).

    Sposób załatwienia sprawy
    a.. ww. druk powinien zawierać potwierdzenie faktu
    zamieszkiwania przez osobę posiadającą tytuł prawny do lokalu (dokument do
    wglądu).

    Tzn. ze jak głowny najemca nie podpisze druku zameldowania to się
    zes..sz a nie zameldujesz. A w takiej sytuacji jest wlasnie Kwiat.
    Nie udzielaj sie wiecej 'ekspercie' od siedmiu bolesci.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H