  • Data: 2002-03-04 13:25:14
    Temat: Re: Polsat lamie prawo ?
    Od: "KamilQ" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    news:a5vg85$43o$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik KamilQ <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a5vg0v$223$...@n...tpi.pl...
    > filmu
    >
    > A dlaczego ma byc nielegalne puszczanie muzyki?

    Muzyke ktora robi za tlo w programach TV ? - na to trzeba posiadac zgode lub
    zatrudnic kompozytora. Film mial swoja premiere rok temu...

    Jestem grafikiem 3D. Wyobraz sobie ze robie animacje komputerowa, a jako
    muzyczke w tle animacji wkladam sobie utowor zywcem wyjety z Ogniem i
    Mieczem i na czyms takim zarabiam - legalne ?

    Pzdr.