    From: MM <s...@a...gda.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel - nakaz zaplaty!
    Date: Wed, 20 Feb 2008 18:02:46 +0000 (UTC)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Sprawdź, czy się nie przedawniło - maksymalnie 3 lata.

    Gdyby nie pozew w połowie stycznia, przedawniłoby się jutro :)

    Wypowiedzenie (z zaznaczeniem, że z powodu braku akceptacji zmian
    regulaminu) i reklamację (nie uznaną) składałem pisemie w salonie
    firmowym, z potwierdzeniem na kopii - jednak nic z tego nie zostało
    dołączone do pozwu (tylko umowa, faktura i wezwanie do zapłaty,
    więc dla sądu niby prosta sprawa).

    Przyjdzie zatem znowu przetestować art. 59 ust. 2 PT w praktyce
    (zrobił to już UOKiK - mam wydruk z Lex-a wyroku XVII AmA 90/05).

    Wezwanie przyszło późno (szło pocztą prawie miesiąc, nie zwlekałem
    z odebraniem jak już doszło) - można tak, nie sprawdzić na poczcie
    (składając reklamację, bo to był polecony bez ZPO) kiedy faktycznie
    doszło? Bo wyznaczony tam termin zapłaty (7 dni od otrzymania)
    wypadałby już po pozwie. Czy warto to też podnieść w sprzeciwie?

    Marek