eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym › Re: Polkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym
    Date: Fri, 31 Mar 2006 20:24:11 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <e0jscp$kun$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <442b3953$0$1464$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <e0g1r8$4kt$1@atlantis.news.tpi.pl> <e0j8l8$68g$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpg49.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1143829721 21463 83.29.48.49 (31 Mar 2006 18:28:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Mar 2006 18:28:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:378052
    [ ukryj nagłówki ]

    Easy [###e...@m...NOSPAM.org.###] napisał:

    > niekoniecznie. Plus ma tez podpisane umów z tzw. subagentami, a ci
    > zatrudniają ludzi już nieco mniej selektywnie niż są polkomtel

    No ale wówczas dzwoni pewnie właśnie do takiego superagneta. jemu też
    niespecjalnie zależy na ujawnieniu kłopotu.

    >> Co do wyboru numeru, to jest to jakaś dziwna sprawa. Numer telefonu
    >> jest przypisany do karty SIM. Karty jak pisałeś leżały u Ciebie. No
    to
    >> jak mogli je przypisać innym abonentom?
    > nie. Numer telefonu nie jest przypisany do karty. jest pula numerów
    > przypisana do danego typu karty... mówimy o kilku czy kilkunastu
    tysiącach
    > do jednej karty.

    Wydaje mi się, że nie masz racji. Numer telefonu przypisany do karty
    jest napisany przecież na tej kopercie z kartą. W normalnej sytuacji
    idę do salonu, wybieram sobie numer z tego, co mają i go mam. A zatem
    w chwili sprzedaży musi być przypisany jednoznacznie. Fakt, że można
    go później zmienić, ale nie o to chodzi.

    > no.. przedstawiciel. według mnie jest to zwykle fałszerstwo i facet
    > powinien za to odpowiedzieć przed sadem.


    Nie wiadomo, czy fałszował jakieś dokumenty. Na tyle, na ile się
    orientuję w systemie PLUS-a (a mam kilka lat telefon u nich), to oni
    chyba same papiery w oryginale przechowują w przedstawicielstwie.
    Natomiast umowa jest do systemu wprowadzana elektronicznie. Stąd
    teortycznie nie musieli nic fałszować, tylko wprowadzili te umowy do
    systemu. Ja już dwa razy miłame kłopot, że przy przedłużeniu co innego
    miałem na umowie, którą dostałem, a co innego było w systemie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1