    From: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym
    Date: Fri, 31 Mar 2006 14:53:57 +0200

    news:e0g1r8$4kt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > sprawy i skorygowania wystawionych faktur. Umów na nowe aktywacje nie
    > podpisywałeś, więc abonamentu żądają bezprawnie. Co do zmiany ich
    > przedstawiciela handlowego, to możesz co najwyżej prosić, a nie żądać.
    > To, kogo przyślą, to już ich sprawa. To oni ponoszą konsekwencje
    > zamieszania wprowadzonego przez tego człowieka. Ale jeśli zagrozisz
    > zerwaniem umowy z ich winy, to podejrzewam, że zmienią sami.
    > Wydzwanianie do PLUS-a ma niewielki sens o tyle, że pewnie dzwonisz do
    > miejscowego lidera. To jego pracownik przecież dał ciała, więc trudno,
    niekoniecznie. Plus ma tez podpisane umow z tzw subagentami, a ci
    zatrudniaja ludzi juz nieco mniej selektuwnie niz sa polkomtel

    > Co do wyboru numeru, to jest to jakaś dziwna sprawa. Numer telefonu
    > jest przypisany do karty SIM. Karty jak pisałeś leżały u Ciebie. No to
    > jak mogli je przypisać innym abonentom?
    nie. Numer telefonu nie jest przypisany do karty. jest pula numerow
    przypisana do danego typu karty... mowimy o kilku czy kilkunastu tysiacach
    do jednej karty.

    Ktoś tu leci w kulki moim
    > zdaniem.

    no.. przedstawiciel. wedlug mnie jest to zwykle falszerstwo i facet powinien
    za to odpowiedziec przed sadem.
    Mowie to z doswiadczenia. troche pracowalam w Plusie

    Easy