  • Data: 2006-01-16 15:24:49
    Temat: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Dredd napisał(a):
    >j pogląd pewnie niektórym się nie spodoba ale zwrócę uwagę na to że
    > samopomoc w wypadku przywracania posiadania nieruchomości ma nastapić
    > niezwłocznie po naruszeniu posiadania (czyli np. niezwłocznie po wejściu do
    > mieszkania osoby nieuprawnionej, wymianie zamków przez żonę itp) a nie
    > niezwłocznie po z a u w a ż e n i u naruszenia posiadania przez wybitego z
    > posiadania posiadacza (co może nastapić, kilka godzin, dni, czy tygodni od samego
    > naruszenia posiadania i wtedy wg mnie nie uzasadnia żadnej samopomocy).

    Wydaje mi się, że nieco zacierasz różnicę między natychmiast, a
    niezwłocznie - w jakimś celu wprowadzoną. Dlatego o ile samopomoc w
    przypadku ruchomości może nastąpić tylko od razu po naruszeniu
    posiadania, to już w przypadku nieruchomości uznałbym kilka godzin
    dzielące naruszenie posiadania i zauważenia za niezwłocznie.

    KG