    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Date: Fri, 21 Feb 2003 14:17:02 +0100

    On Fri, 21 Feb 2003, Dawid Szymański wrote:

    >+ In article <b353t5$63i$1@nemesis.news.tpi.pl>, sall wrote:
    >+ > Widać że nie musi mieć policjant żadnych uprawnień, prócz munduru :-(
    [...]
    >+ Bo ja nic nie zrozumiałem, w sensie nie wiem co jest nie tak ;)

    No i jest to jedna z przyczyn że w .pl jest jak jest.
    W paru cywilizowanych krajach obywatel zwyczajowo żąda zachowania
    prawa, u nas jest to wyjątek, "wychylanie się".
    [...]
    >+ I w czym problem? W tym, że nie przedstawili Ci homolagacji na radar?

    A w tym NIE MA problemu, twoim zdaniem ??
    Pomijam kwestię że sąd może uznać ze dowód wszystko co uzna za
    stosowne. Niemniej funkcjonariusze prawo naruszyli.

    pzdr, Gotfryd