  • Data: 2004-06-22 20:20:54
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to ma znaczyć według Ciebie? Według mnie to po prostu nic innego jak
    > ubeckie, stalinowskie podejście do ludzi.

    Niestety jesli ktos bezczelnie łamie prawo i nie sposób legalnymi drogami
    nic mu zrobic, bo po prostu jest sprytny, to trzeba czasem ominąć jeden czy
    drugi przepis i zastosowac, jak to nazywasz, stalinowskie metody. Inna
    sprawa, ze w stalinizmie oporny gapowicz po przyjezdzie milicji dostawał
    taki wpierdol, ze do konca zycia wolał skasowac 5 biletow, tak na wszelki
    wypadek...Takze okreslenie mocno przesadzone.

    pdr
    Olo