  • Data: 2004-06-22 14:43:33
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 cze o godzinie 12:01, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > Nie - mam trochę oleju i łapię złodziei.

    Wyciąłeś bardzo istotny fragment - dlatego teraz /rozmyło/ się główne
    przesłanie z Twojego poprzedniego posta. Pozwolę sobie go jednak zacytować:

    Co to ma znaczyć według Ciebie? Według mnie to po prostu nic innego jak
    ubeckie, stalinowskie podejście do ludzi. Po prostu te fi...y kontrolerzy,
    mają tylko kombinować jak tu udu....ć każdego pasażera który tylko nie jest
    mądrzejszy od nich.
    Ale co Ty możesz wiedzieć o poprzednich czasach, srałeś jeszcze do
    piaskownicy wtedy.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.