    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Date: Fri, 15 Feb 2008 14:37:37 +0100

    wiadomości news:vv6f85-k78.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A wystarczyło zacząć notować jako potencjalnych świadków ;->

    Pewnie tak, ale dłużej by zeszło.

    > Nie określił bym tego mianem kultury. Tylko tresury. Widocznie pochodził
    > z jakiegoś państwa policyjnego.

    Nie sądzę. Podobne reakcje na działania policyjne obserwowałem w USA, w
    Anglii i w Niemczech. Tam ludzie są nauczeni, że z policjantem sie nie
    dyskutuje.

    > Nie chodzi o wpajanie. Tylko o rzeczywiste kompromitacje policji -
    > przeszukania bez nakazów, akcje typu ta z tygrysem, wysadzeniem kawałka
    > bloku, zastrzeleniem dwóch małolatów czy jednego motocyklisty. To
    > właśnie ci, co mówią "cóż, przykre, ale tak trzeba" stawiają policję na
    > pozycji zła koniecznego.

    Piszesz na grupie prawnej. Policja zgodnie z prawem nakazu nie potrzebuje.
    Akcja z tygrysem była złem koniecznym, a nie żadną porażką. poszukaj na
    pl.misc.militaria wątku na ten temat, bo nie ma sensu, bym przepisywał
    tamtejszą dyskusję. Generalnie zajęła się nią Policja, bo służby którym
    prawo to nakazuje w ogóle nie były do tego przygotowane. Wyszło jak wyszło.
    Co do reszty, to było to tutaj dyskutowane i nie ma sensu wałkować kolejny
    raz. Prawda jest taka, że im więcej ludzi zacznie wydziwiać, tym więcej
    będzie tego typu nieszczęść.

    > Ciii... Zobaczymy w tym roku ;->

    Zapraszam. Andrzej, to nie jest takie proste. nic nie jest czarne albo
    białe.