  • Data: 2008-02-15 14:09:34
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "vari" <v...@p...onet.pl> writes:

    > Potwierdzam.
    > Miałem wypadek samochodowy w 1993 roku.
    > Problemy zaczęły się w 2003 roku (idealnie 10 lat) od....utraty
    > przytomnosci.
    > Okazało sie że uszkodzone wtedy kręgi TERAZ zaczęły ściskać jakąś
    > tam tętnicę i musiałem zacząć chodzic na rehabilitację
    > a niewykluczona jest operacja.

    Wynika z tego, że żaden proces o odszkodowanie, tylko policja powinna
    tego człowieka na klęczkach prosić o to, żeby to odszkodowanie od nich
    przyjął. A sama sprawa to jest IMO po prostu kryminał i względem
    tych, którzy bili, powinny zostać wyciągnięte odpowiednie konsekwencje
    w normalnym postępowaniu karnym.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl