    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Date: Fri, 15 Feb 2008 10:21:20 +0100

    > Na forum gazeta.pl napisano, że takie urazy kręgosłupa mogą być
    > groźne nawet po dziesięciu latach. Innymi słowy -- to, że tego
    > człowieka wypuszczono ze szpitala w stanie 'dobrym' (informacja
    > z TVN24) nie musi koniecznie oznaczać, że sam uraz nie jest lub
    > też nie będzie groźny w przyszłości.

    Potwierdzam.
    Miałem wypadek samochodowy w 1993 roku.
    Problemy zaczęły się w 2003 roku (idealnie 10 lat) od....utraty
    przytomnosci.
    Okazało sie że uszkodzone wtedy kręgi TERAZ zaczęły ściskać jakąś tam
    tętnicę i musiałem zacząć chodzic na rehabilitację a niewykluczona jest
    operacja.
    Tak czy siak zawsze mam pod ręką kołnierz otropedyczny bo gdy zaczynają się
    zawrtoy glowy to szybko muszę go włożyć.
    Caly czas podobno nosić go nie wolno bo osłabia to mięśnie karku i mogą być
    większe problemy.
    Przez 10 lat nie miałem ŻADNYCH widocznych problemów.
    Nawet po wypadku byłem w stanie prowadzić samochód (gdyby nie to ze byl
    zniszczony).
    Wtedy zabrała mnie karetka (hehe jeszcze Nyska i to w takim stanie że tam to
    dopiero strach - przez dziurę w podłodze z powodu rdzy widziałem
    przesuwajace się pasy na ulicy).
    Zrobili tylko przeswietlenie głowy i wypuscili po paru godzinach.
    Nawet zastrzyku p. teżcowego nie chcieli zrobić.
    Wróciłem do domu i zrozumiałem czemu w zatloczonym tramwaju nagle znalazło
    się tyle miejsca ze i usiąść mogłem.
    Wyglądałem jak z horroru a z ucha wisiał mi sopel zaschnietej krwi.
    Cale ubranie wskazywalo że kogoś zamordowałem (a ze wsiadłem na przystanku
    przy Lasku Bielańśkim to wyglądałem na "wampira-gwalciciela".
    Tylko siekiery brakowało.
    No ale wagon opustoszał.
    vari