  • Data: 2008-02-15 06:23:45
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Jego podobno uderzyli w plecy, więc najpewniej nawet on
    > nie wie, czym. Chyba, ze w którymś innym poście jest tego typu
    informacja, > bo nie przeglądałem wszystkich. A wracając do samego
    zdarzenia, to skoro
    > informatyk stał obrócony do nich plecami w chwili uderzenia, to tylko
    > możemy się domyślać, że przykładowo chciał uciekać albo wykonywał jakieś
    > inne "ewolucje". Normalnie otwierając drzwi stoisz twarzą do drzwi
    chyba.

    To, że gość ma uraz pleców nie znaczy że został uderzony w plecy.
    Mogło być tak, że zastawił im sobą drogę do wnętrza i koniecznie
    chciał się dopytać "alle ossochozzi?", więc policjant go odepchnął
    a ten poleciał plecami na jakąś klamkę czy kaloryfer. Gdyby było
    jak opisałem to mogli uznać że on gra na zwłokę żeby dać komuś
    w mieszkaniu czas na ucieczkę, dobycie broni czy coś takiego.
    A w takim razie nie ma czasu na pogaduchy bo element zaskoczenia
    szlag trafia i robi się niebezpiecznie.