eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ?? › Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Date: Thu, 26 Jan 2006 13:33:29 +0100

    > raz mi się zdażyło i za to mam dostać kare .. lipa .. Policja.. by zajęli
    > się lepiej ściganiem przestępców którzy naprawdę sobie nic nie robią z
    > faktu
    > życia w Państwie prawa. A ja szary obywatel bezrobotny na utrzymaniu
    > rodziny
    > jak ja mam spłacić tą pewnie wysoką karę...

    przeciez ukradles, jestes przestepca, rozne sa formy kradziezy, myslisz ze
    widnows zostal wyczarowany, myslisz ze nikt nie traci na tym
    ze za darmo jego produktu uzywasz?

    > lipa .. takie jest prawo .. mali idą do piachu a wielcy przekrętacze dalej
    > brylują...

    jak ja nienawidze takich tekstow, kazdego te same prawo obowiazuje, jezlei
    potrafisz komus duzemu udowodnic
    przestepstwo to wystraczy to zglosic na najblizszym post. policji.

    P.