  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    <0...@b...poznan.pl> <crdi07$1k8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <cre891$l0v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <creg5t$3c6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crettl$ail$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crhkp7$6e7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crkc62$7ug$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crmce6$fgf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crmu45$bct$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crqg3d$r0h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <41e105dc$1@news.home.net.pl>
    <crr3b1$e80$1@opal.icpnet.pl> <41e13085$1@news.home.net.pl>
    <crrnbh$3q5$1@opal.icpnet.pl> <41e195a1$1@news.home.net.pl>
    <crtjl3$4c5$1@opal.icpnet.pl>
    Date: 10 Jan 2005 11:09:52 +0100

    Leszek napisał(a):

    [...]

    > Urodziłeś się w szałasie? Ilu było bezdomnych?

    Mylisz fakty oraz informacje oficjalne - propagandowe. Nie wiadomo ilu
    bylo bezdomnych poniewaz Panstwo ukrywalo takie informacje. Wiem, bo
    czesto przejezdzalem kolo Schronicka Brata Alberta, ktore juz wowczas
    funkcjonowalo, ze jacys na pewno byli. Ale statystyk - wiarygodnych -
    nie ma. Swoja droga jak myslisz skad sie wzial model wielopokoleniowych
    mieszkan? Z ich nadmiaru? Zaczelo sie to pod koniec lat 60-tych i trwa
    do dzis.

    > Przeczytaj co ja napisałem o bezpieczeństwie socjalnym.A nie o dopłacaniu
    > rządu.

    Tak czy inaczej definiowane bezpieczenstwo socjalne kosztuje i ktos do
    tego musi doplacic. W systemie gospodarczym, w ktorym defacto nie ma
    pieniedzy tylko panstwowe talony takiego systemu zbudowac sie nie da.

    > To po co piszesz o szykanowaniach politycznych, jeśli dotyczyło to
    > znikomego, pomijalnego marginesu?

    Skad wiesz, ze dotyczylo to minimalnego marginesu? Problem w tym, ze
    nie wiemy ilu takich bylo. Dopiero III RP daje nam mozliwosc zapoznania
    sie z takimi danymi. Osobiscie mysle, ze ilosc bezdomnych wtedy i dzis
    byla (procentowo) podobna. Jednak dostep do informacji na ten temat
    jest dzis prosty. I tu wlasnie jest pies pogrzebany.

    > Określenie "wszystko", "wszyscy", "zawsze" ,"wszędzie" -znamionuje oszołoma.

    To Ty mowiles, ze dzieci wyjezdzaly na kolonie (w domysle wszystkie) a nie
    ja. W jednym masz faktycznie racje - ustroj gospodarczo-spoeleczny jaki
    mialismy w PRL faktycznie, z dzisiejszej perspektywy, wyglada tak po
    prostu po wariacku.

    j.