    From: i...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Date: 5 Jan 2005 23:20:33 +0100

    Oj, Panie Grzegorz Kruk, troche Pan kozaczy! Zakłada Pan, ze wszyscy znamy
    swoje prawa, w tak doskonalym stopniu jak Pan. Jest Pan w tej uprzywilejowanej
    sytuacji, ze moze Pan wiekszosc programow komputerowych kupic za polowe ceny,
    tej ktora musi zaplacic zwykly zjadacz chleba. I zapewne jestes Pan
    czlowiekiem ksztalconym, wiec nie wyżywaj sie Pan na dzieciakach, ktorych byc
    moze nie stac na (ich lub ich rodzicow) na wydanie np 1000 pln, tylko po to,
    zeby programy i tak dzialajace, zalegalizowac. I tym moze, ktorym widok
    munduru mocno "ugrzecznia" zachowanie.