    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Date: Mon, 3 Jan 2005 21:14:59 +0100
    <cr9uju$b18$1@atlantis.news.tpi.pl> <cr9vfm$f98$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cr9vuo$h3q$1@atlantis.news.tpi.pl> <cra0rs$khr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crb58r$9oe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <41d91c0e$3@news.home.net.pl> <crb85q$roq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <crbch5$4fn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <41d94cfa$1@news.home.net.pl> <crbl0i$b8m$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <41d958a1$1@news.home.net.pl> <crblrp$epg$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crbnht$msp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crbpgq$19o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crbqog$dqd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj1bl7dwmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > O, nie nie imputuj mi tu niczego takiego doktorku. Prawo niestety jest
    > prawem.

    Pragnę zauważyć, że pan pierwszy imputował cytuję
    ">>> s?owem chciałbyś, żeby było jak za Hitlera. Nieładne."

    > A jak cis sie nie podoba to napisz lepsze, przekonaj swojego posła, albo
    > sam kandyduj do sejmu a jak się tam dostaniesz przeforsuj swoją ustawę.

    Na kampanię wyborczą potrzebne są pieniądze, których nie mam.
    Szczególnie gdy nie należy się do żadnej partii politycznej. Trzeba samemu
    wtedy finansować. Nierealne w moim przypadku.

    > Albo wyjedź z tego kraju jak ci tu tak niedobrze.

    Nie pan pierwszy z tych grup dyskusyjnych mnie wygania, co też jest
    sprzeczne z konstytucją, bo nie ma pan do tego prawa. Akurat mnie jest w
    ostatnim miesiącu nieźle, chociaż nie jest dobrze, ale jest wielu takich,
    którym trzeba pomóc, ponieważ jest im źle. Wyjazd nie rozwiąże wszystkich
    problemów.

    > Podobno w Irlandii mozna zarobić miesięcznie 8.000 zł przy wymianie
    > okien.

    Ja mam irlandzki doktorat, więc pewnie zarobiłbym więcej gdzieś w
    irlandzkiej uczelni, w szkole, czy w firmie, labie, ale po 3 latach tam
    spędzonych przeraża mnie ten zimny klimat. No i kolejne miesiące separacji z
    rodziną, zanim się znów ułożę, chociaż rozważam taką możliwość. Tam w
    Irlandii policja naprawdę jest w porządku trzeba przyznać. Nawet nie reagują
    gdy ludzie przechodzą na czerwonym świetle, jeżeli nic nie jedzie, bo
    potrafią myśleć logicznie, że skoro nic nie jedzie to po co ludzie mają stać
    jak pajace przed kolorowym światełkiem.

    Tu w Polsce w podobnej sytuacji mojego ojca dogonili i dali mu mandat -
    biednemu emerytowi - jakieś chyba 40 zł, bo się paliło czerwone, a w
    budżecie teraz już wiadomo potrzeba było pieniędzy na rozgrabianie,
    kombinacje, machloje i wywożenie za granice.