eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-19 18:24:59
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > OK, ale czy w przypadku oprogramowania użytkowanie nie jest właśnie
    > tylko i wyłącznie eksploatacją?

    Oczywiście, że nie.

    > Po to są właśnie licencje -- żeby w celu użytkowania oprogramowania
    > nie trzeba było kupować autorskich praw majątkowych.

    Nie użytkowania - nie ma licencji na używanie oprogramowania ani
    jakiegolwiek innego utworu - lecz na eksploatację utworu.
    I masz rację - po to są licencje by można było dzielić się eksploatacją
    utworu bez zbywania/nabywania części lub całości prawa majątkowych do niego.

    > Pewnie tak. Po prostu dla mnie użytkowanie jest równoznaczne
    > z eksploatacją, a dla ciebie nie.

    Ale to nie jest równoznaczne.

    pozdrawiam
    Arek