eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    <c...@k...net> <4646f869$1@news.home.net.pl>
    <4646fb70$1@news.home.net.pl> <f27uh9$oai$1@news.onet.pl>
    <46478cb0$1@news.home.net.pl> <f290uv$j46$1@news.onet.pl>
    <f29794$74c$2@news.onet.pl> <f297ff$7c7$1@news.onet.pl>
    <f297qe$93h$1@news.onet.pl> <f29br4$skq$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbaz9dorgp2nr@sempron> <f29fq6$iid$2@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbr3q0xrgp2nr@sempron> <f2andh$267$2@news.onet.pl>
    <op.tscbzti8rgp2nr@sempron> <f2fmv2$gqk$1@news.dialog.net.pl>
    <f2iahm$hve$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0705172328100.3016@athlon64>
    <f2knqh$sie$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0705182309390.3864@athlon64>
    Date: Sat, 19 May 2007 17:06:44 +0200

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> Odpowiedz na
    news:Pine.WNT.4.64.0705182309390.3864@athlon64:

    > Nie zabiera. Pozbawia możliwości zarobkowania!

    Potencjalnej możliwości.

    > Tej kasy "jeszcze nie ma", ona *miała się pojawić*.
    > To tak, jakby ktoś idącego do pracy robotnika wziął i wsadził
    > do zamykanej na głucho piwnicy: człowiek MÓGŁBY ZAROBIĆ, a ten
    > mu to UNIEMOŻLIWIŁ.

    Ten człowiek szedł do pracodawcy(użytkownik mający zapotrzebowanie na program
    robiący to ce chce ten użytkownik), przestawić swoją ofertę. Ta oferta mogła
    zostać przyjęta przez pracodawce(użytkownika), bądź też odrzucona. Pracodawca
    mógł wybrać innego rototnika, który może nie jest tak ładnie ubrany, za to
    mógłby wykonać powierzoną mu prace taniej(niższym kosztem)
    Wiec mamy tu cały czas do czynienia z hipotetyczną stratą. Wszak
    robotników(programów)jest wielu(wiele).

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski