eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Date: Sat, 19 May 2007 13:13:21 +0200
    <f29794$74c$2@news.onet.pl> <f297ff$7c7$1@news.onet.pl>
    <f297qe$93h$1@news.onet.pl> <f29br4$skq$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbaz9dorgp2nr@sempron> <f29fq6$iid$2@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbr3q0xrgp2nr@sempron> <f2c83m$cvd$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdfxqh8rgp2nr@sempron> <f2cgfc$kjb$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdr5a2irgp2nr@sempron> <f2egcf$gsj$1@inews.gazeta.pl>
    <f2euha$h6l$1@inews.gazeta.pl> <op.tsfiztrergp2nr@sempron>
    <1sjaq6xsui6cl$.1231a4ulfa9wh$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgvc7jdrgp2nr@sempron> <11kut9ra1j7yd$.ucbbaulxjxbi$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgzlnp5rgp2nr@sempron> <f2ib50$hve$2@news.onet.pl>
    <1...@h...pt> <f2l0nm$p4s$2@news.onet.pl>
    <op.tsjlm6wbrgp2nr@sempron> <f2mhj3$msb$1@news.onet.pl>
    <op.tskj9ej9rgp2nr@sempron>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 19 maja 2007 12:18
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tskj9ej9rgp2nr@sempron>):

    > Dziala calkiem przyzwoicie. Jak ktos uzywa clamwina to pewnie ma wiecej
    > legalnego softu. Jak ma wiecej legalnego softu to nie sciaga crackow tyle.
    > Jak nie ma crackow to i mniej wirusow lapie. Naprawde, calkiem dobrze to
    > dziala.

    A czy to coś ma monitor antywirusowy?
    A czy to coś łapie coś poza wirusami z poczty?

    >>> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_open_source_gam
    es
    > Chyba tylko zerknales na linki nie czytajac co jest w srodku. Tam jest
    > masa bardzo przyzwoitych gier RPG, strzelanek FPP opartych na znanych
    > silnikach. Jak patrze na dzisiejsze polki z Media Markt to rece
    > zalamuje... nie znajduje ani jednej nowej gry, ktora chociaz troszke
    > mialaby w sobie pasji. Wszystko jest takie mdle.

    No to prosta sprawa: Nie kupujesz. I wszystko gra.

    >>> http://www.turbocashuk.com/
    > Dokladnie to o czym pisales. Te programy dzialaja, sa OS i sprawdzaja sie
    > w tej wersji.

    Co działają? Czy to jest
    * Np. oprogramowanie finansowo-księgowe.
    * Np. różne wademekumy księgowego, prawnika, zosi-samosi.
    ?

    NIE JEST.

    GnuCash: Niepolski program do zarządzania osobistą gotówką i wydatkami.
    Turbocash: nie umiem do końca ustalić, bo nie jest po polsku i nie wiem do
    czego dokładnie się go stosuje ani jakie ma przełożenie na lokalne realia.
    Lazy8: jw.

    Żadne nie jest po polsku. I żadne nie jest :

    * Np. różne wademekumy księgowego, prawnika, zosi-samosi.

    A co do:

    * Np. oprogramowanie finansowo-księgowe.

    to nie umiem ocenić, bo nie po polsku, ale już samo to dyskredytuje....

    > Nie doceniasz "hobbystow". Masa ludzi siedzi nad kolejnymi dystrybucjami
    > Opery. Szukaja bledow, sugeruja unowoczesnienia.

    Opera nie jest OpenSource.

    Poza tym -- TO INNA DZIAŁKA. Opera czy inne Firefuksy mogą się rozwijać
    latami... Zauważ, że Mozilla powstała około 8 lat temu... GIMP nadawał się
    do hobystycznego zastosowania po około 10 latach. Pewne rzeczy da się
    tworzyć tą metodą a pewne nie....

    Audatex musi być 14/7/365 aktualny i rozwijany. Podobnie wademekum
    księgowego czy antywirus.

    Wiesz ile kosztują laboratoria tworzące taki produkt, żeby miał ręce i nogi?
    Gimpa można napisać raz. Takie coś pisze się cały czas.

    > Dlaczego OS sie sprawdza? Bo czesciej jest aktualizowany i aktualizacje sa
    > "lepsze". Przykladowo - OpenOffice i MS Office. W pierwszym przypadku nowa
    > wersja pojawia sie raz na tydzien, raz na dwa tygodnie.

    Taa.... Kolejne alfy no i?

    > BTW: a moze jakies przypadki, gdzie nie mozna zastosowac czegos innego niz
    > Open Source?

    NO takich przypadków nie ma :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl