eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    From: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Date: Mon, 14 May 2007 13:22:55 +0200

    Jacek23 pisze:

    > 12 napisalem bo tyle mam oryginalnych komercyjnych filmow, reszta (ok 40) to
    > wybrane filmy z gazet),

    Te z gazet też są legalne przecież.

    > a to ze kupilem to czy to przestepstwo?

    Nie, czy ja coś takiego napisałem?

    > pewnie napiszesz "glupota", a ja odpowiem uzywaj darmowego playera, jesli
    > chcesz, ja kupilem za 250zl, nie wolno mi?

    Wolno Ci, tak samo jak i mi wolno się dziwić, że ktoś u kogo ciężko z
    kasą wydaje lekką ręką kilkaset PLN na coś, z czego korzysta okazyjnie i
    co można dużo taniej zastąpić. No przyznaj tak szczerze, korzystasz z
    jakiś zaawansowanych funkcji tego programu, czy tylko odtwórz/pauza i
    wybór scen/języka?

    > kupilem za 250zl, nie wolno?

    Wolno, ale jeżeli to był jedyny powód zakupu (bo Ci wolno), tym bardziej
    mnie to dziwi. Całe szczęście Visty ani Office'a Ci nie wcisnęli.
    ZTCW to do niektórych nagrywarek dorzucają i Nero i PowerDVD, co sprawia
    iż jeszcze trudniej mi zrozumieć Twój wydatek.

    > Zbedne rzeczy to maja ci ktorzy maja poinstalowane kupe nie potrzebnych im
    > programow na komputerze, piratow oczywiscie ,

    <flame>A może to było tak, że widziałeś u znajomego te programy
    "spiracone" i postanowiłeś, że Ty będziesz lepszy bo zapłacisz za to, co
    używasz równie rzadko jak on? I niech mi tu teraz ktoś napisze, że
    "piractwo" to tylko straty dla firm ;)</flame>

    > ja mam tylko potrzebne mi programy ale przynajmniej legalne.

    Ja też, ale mi się chciało szukać tańszych odpowiedników mające
    niezbędna mi funkcjonalność, a zaoszczędzoną kasę mogłem wydać na
    filmy/książki/muzykę, wolno mi, nie? :)

    P.S. Nie unoś się tak, nie chciałem Cię przecież wytykać "o, to ten co
    kupuje legalny soft, hahaha", tylko chciałem zwrócić uwagę na zbędne
    wydatki, które MZ poniosłeś. Nie lepiej było to wydać na prezenty dla
    dzieci/żony/siebie? :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";