    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja z wezwania
    Date: Wed, 1 Feb 2006 15:24:00 +0100

    > Tylko dlatego? A wypowiedzi sasiadów słyszałeś?

    Sąsiad to wie tyle ile mu powiesz. Ja tez duzo czasu robilem za opiekunke, i
    to w wieku bardzo mlodym
    i moim i "Martynki", na moj widok piszczala z radosci, na widok swojego Taty
    bardziej obojetnie reagowala
    (glupio mi wtedy bylo), spedzalem z Nia po kilka godzin dziennie, to twoim
    zdaniem powod do zabranai rodzicom dziecka?
    Przeciez od tego jest opekunka, Gdyby na kazde zawolanie "mamo" (co
    samoistnie na pewno nie ma miejsca, poniewaz takich rzeczy dzeicka sie uczy)
    reagowala tak jak powinna czyli z miejca tlumaczac iz nie jest jego mama na
    pewno nie byla by w dalszym ciagu tak nazywana.
    Fakt ze matka wieczorami balangowala tez nic nie zmienia, PO TO JEST
    OPIEKUNKA by w tym czasie zajac sie dzieckiem,
    tez nie zamierzam byc absynentem, i rowniez nie zamirzam wieczorami siedziec
    w domu, natomiast nie pozostawie dziecka samego bez opieki,
    czy to mnie dyskwalifikuje jako ojca? Smiechu warte.

    Fakt ze podala alkohol dziecku - w co nie wierze - tez nie dyskwalifikuje,
    moglo to byc w tym celu aby zneichecic szkraba do tego napoju.
    (Dajac lyczka), sposob tak genialny, jak pokazywanie zdjecia poparzonych
    dzieci ostrzeajagajac np przezd kuchenka (co ja an pewno bede stosowac).

    I nie "odebrał matce",
    > tylko umieścił do czasu wyjaśnienia sprawy tam, gdzie było dotychczas,
    > czyli u opiekunki.

    czyli na pewien okres zabral dziecku matke, - nie przesluchaj jej nawet,
    kierowal sie dobrem dziecka (buahaha),
    glowny powod jak rzecznik mowil, to fakt ze na opiekunke mowi "Mama", sorry
    winetoo ale trzeba byc imbecylem by nie
    dojsc do tego ze tak malego szkraba zadna filzoozfia przekabacic by na obca
    osobe tak mowil .