  • Data: 2019-02-16 00:06:43
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 19:18:52 +0100, Shrek napisał(a):

    > CPI - z doświadczeń własnych to nie mam tak doskonałej pamięci, żeby
    > pamiętać z dokładnością do roku która to rocznica, a ty o takie rzeczy;)

    Pamieci to i ja nie mam takiej dobrej, ale czego za Belki mieliby sie
    bac ? :-)

    > Nie wiem co sugerujesz, ale teraz też można "przejrzeć" samochód
    > dojeżdzając na stację innym.

    Ale trzeba byc znanym klientem :-)

    > Dokładnie. A kiedyś trzeba było płacić ekstra?

    W kraju gdzie "wszyscy biora" dlaczego diagnosta mialby nie brac ? :-)

    Szczegolnie ze jeszcze dawniej te stacje byly panstwowe, dopiero
    pozniej sie sprywatyzowaly, i wystapila konkurencja ...

    J.