    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja z Belgii pomaga w Luxemburgu
    Date: Sat, 23 Oct 2021 14:05:44 +0200

    dyskusyjnych:2450nsuuj6t3$.15li3e3o9uzhq$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Sat, 23 Oct 2021 07:12:59 +0200, Henryk Hajdan napisał(a):

    >Nie wszyscy mają pierdolca na punkcie suwerenności.

    Cos mi chodzi po glowie, ze nasi celnicy maja kompetencje na terenie
    calej UE ... oczywiscie na zasadzie wzajemnosci.
    Ale czy Polak scierpi, zeby go pod Wroclawiem kontrolowal szwabski
    celnik?

    Wiec unikaja.

    Tym niemniej to raczej Luxemburg musial Belgie poprosic o pomoc.

    Kto wie - ochrona UE to belgijski interes narodowy ... przynajmniej
    dopoki siedziba jest w Brukseli :-)

    J.