  • Data: 2018-01-26 22:53:33
    Temat: Re: Policja umarza, bo nie wykrywa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-18 o 22:28, Shrek pisze:

    > To jak masz doczynienia z faszystami. Bo jak z matką, to nie ma problemu.

    Błądzisz.

    > Poza tym, to nie prawda. Jak ustawa jest w sprzeczna z zasadami
    > ogólnymi, to zasady ogólne są w dupie. Wiem, bo właśnie się sądzę z
    > państwem (które ja trzeba wziąć za ryj faszystów to jest słabe, ale jak
    > postawić zarzuty matce, albo zwolnić matkę na urlopie macierzyńskim z
    > roboty to już ma moc). Obecnie to nawet nie ma problemu z tym, żeby
    > ustawą zmienić konstytucje, a ty tu o jakiś rzymskich prawach ogólnych;)

    Lepiej im nie podpowiadaj, bo jeszcze wpadną na taki pomysł. Hitlerowcy
    przykłądowo właśnie mieli tę zasadę obróconą, oraz Rosjanie w
    odniesieniu do niektórych przestępstw. prowadziło to do takiej
    konstrukcji prawnej, ze to oskarżony musiał dowieść swojej niewinności.
    A potem mieliśmy kilka milionów ofiar.